Новини

Тематичний модуль: «Навчальна лабораторія»

21 лютого 2020 року на базі Васильківського академічного ліцею «Успіх» проведено тематичний модуль: «Навчальна лабораторія».

Тема. Застосування елементів STEAM-освіти у процесі навчанні біології.

Спікер – Шумовська Алла Іванівна, вчитель біології Васильківського академічного ліцею «Успіх», учитель-методист, заступник директора з навчально-виховної роботи.

Мета. Презентувати матеріали з досвіду роботи щодо впровадження елементів STEM-освіти як на уроках біології, так і в позаурочній діяльності. Розкрити можливості STEM-освіти у формуванні ключових компетентностей, необхідних для подальшого успішного навчання, пізнання навколишнього світу та вміння розв'язувати практичні, пізнавальні, проблемні задачі відповідно до концепції НУШ.

      Проведено засідання наукового відділення хімії та біології, екології та аграрних наук. Практичне заняття з теми «Біотехнологія в нашому житті», провела студентка ІІ курсу  Національного університету біоресурсів і природокористування України Малінченко Валерії, випускниця Васильківського академічного ліцею «Успіх».  Практичне заняття було цікаво організоване. Працюючи групами учні виділяли ДНК із свіжого гороху, банану, цибулі, фарбували за Грамом бактерії йогурту, проводили кольорові реакції на білок, заражали моркву бактеріями для отримання пухлин на рослині. Ліцеїсти ознайомилися з розвитком сучасної біотехнології, напрямками роботи НУБіП.

      Шумовська А.І. ознайомила присутніх з ключовими аспектами Stem-освіти, організацією освітнього процесу на її принципах, засобами для здійснення Stem-освіти в закладі. Підкреслила, що саме така організація навчання дозволяє учням здійснювати проектну, практичну та дослідницьку діяльність, реалізувати завдання моделювання різних явищ і процесів, усвідомлено формувати  якісно нові трансдисциплінарні знання, готуватися до вибору майбутніх професій.

Педагог поділилася досвідом організації роботи по реалізації можливостей Stem-освіти з власної практичної діяльності та напрацювань закладу природничо-математичного спрямування.