Червень 2016

Організація навчальної діяльності

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВІДДІЛ ОСВІТИ  ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ  МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ                       КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ  І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЯК ОПОРНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА 2016-2019 РОКИ                                   Васильків  – 2016                         Якщо запастися терпінням і проявити старання,  То посіяне насіння знань неодмінно дасть добрі сходи.   Леонардо да Вінчі   І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ШКОЛУ       Васильківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 є колективною власністю Васильківської міської ради Київської  області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Васильківської міської ради якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1984 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 33361 га. Проектна потужність школи розрахована на 1568 учнів. Педагогічний колектив головним завданням визначає забезпечення доступу до якісної освіти всім дітям шкільного віку.  У мікрорайоні Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 проживає 1047 дітей  шкільного віку( Додаток 1) всі охоплені навчанням.  Сьогодні у НЗ навчається 1001 учень. Організовано роботу 39 класів. (Додаток 2) Середня наповнюваність – 25,6 учнів. Школа І ступеня   (1-4 класи) – 17 класів,    459 учнів                                 груп ГПД –   6 (220 учнів) Школа ІІ ступеня  (5-9 класи) – 18 класів,    474 учнів Школа ІІІ ступеня ( 10-11 класи) – 4 класи,  68 учнів                            Динаміка кількісного складу  учнівського контингенту                                                                                                                                       Результатом роботи навчального закладу є показник  навчання його вихованців. У школі здійснюється допрофільне та профільне навчання. У школі ІІІ ступеня, навчаються 2 класи  за програмою філологічного профілю, 2 класи за програмою універсального  профілю. Допрофільне навчання      - вивчення другої іноземної (німецької) з 5 класу         (5-9 кл.)  з 2006-2007 навчального  року   Профільне навчання (10-11 класи)       - 10-А, 11-Б класи – профіль  іноземної філології       - 10-Б, 11-А класи – універсальний профіль         Охоплено профільним навчанням 68 учнів        Саме профільне навчання забезпечує високий рівень знань учнів, який вони демонструють на зовнішньому незалежному оцінюванні. Згідно рейтингу шкіл України, сформованого УЦОЯО за результатами ЗНО 2015 року з української мови та літератури учні Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 зайняли 1037 місце. Усі 6 претендентів на нагородження золотими медалями підтвердили свій рівень знань на ЗНО у 2015 році.          Результати ЗНО з української мови і літератури учнів школи (%) за 4 роки                У навчальному закладі успішно реалізовується проект «Обдарована дитина», створений банк даних обдарованих дітей, розроблена шкільна програма та індивідуальні плани роботи з ними. Питання роботи з обдарованими учнями щорічно обговорюється на засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднань. З метою підтримки талановитої молоді  в школі щорічно шкільне свято «Фестиваль талантів». Результатом роботи  школи з академічно обдарованими дітьми є зростання кількості  переможців та призерів ІІ, ІІІ, ІV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад  із базових дисциплін та ІІІ етапу конкурсу науково-дослідницьких робіт  учнів-членів МАН.                                 Результативність предметних олімпіад та конкурсу МАН                                            (призери та переможці)   Етап 2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 Олімпіади           ІІ етап 42 35 49 39 43 ІІІ етап 6 4 10 8 8 ІV етап - 1 - 1 1         МАН           І етап 4 5 4 4 3 ІІ етап - - 1 - 1 ІІІ етап 1 - 1 - - Міжнародний  конкурс знавців української мови ім. П. Яцика ІІ етап 6 6 5 7 6 ІІІ етап 2 1 1 1 - ІV етап     1 1 -                                    Результативність  участі  школярів  школи  у творчих конкурсах      Конкурси, змагання 2013- 2014 2014-2015 2015- 2016 Обласний конкурс фотографій «Неосяжна моя, Україно!»   І м. -  Бількевич С. (11А) І м.  - Мазуренко Л.(11А) І м. ЛєснугінійВ.(11А) І м. Іващенко Ю.(10Б) ІІ м. - Сердюк Х. (11Б ) ІІ м. - Самсоненко А. (10Б) ІІІ м. - Пік І. (3А ) ІІ м., ІІ м.   – ЯценкоЄ. (10Б) ІІІ м. – Ліпко К. (8Б) І м.,  ІІ м. – Сердюк К. (3А) Всеукраїнський  конкурс  юних фотоаматорів «Моя Україно!» ІІІ м.-   Клімова А. (4-Г) ІІІ м. - Харитоненко В. (6В) ІІ м. - Пік І. (3А ) ІІ м. - Сердюк К. (2А)   Ім., ІІІ м. – Сердюк К. (3А) ІІ м. – Яценко Є(10Б) ІІІ м. – Ліпко К. (8Б) Міський  конкурс журналістських розслідувань «Васильків очима юних журналістів». І місце -  команда «Кліо» І місце - команда «Кліо» Не проводився Всеукраїнського  гуманітарного конкурсу «Космічні фантазії» ІІІ м. - Клімова А. (4Г) І м.  - Михайлова Г.(9В) ІІ м. -  Савченко В., Клімова А., Петрів А. (5Г) ІІІ м. - Бойко В. (4А) ІІ м. -  Мельниченко М. (10Б) ІІІ м. - Голікова О.(11А) І м.- Костюченко В. (6В) І м.- Кривошеєва О. (9В) ІІІ м.  Харитоненко В. (8В) ІІІ м.  Заводій А.(10А) Всеукраїнський  дитячий конкурс «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху» І м.-   Чухальова О. (7В) ІІ м. - Іващенко Юрій (10Б) ІІ м. -  СавченкоВ.(4Г) ІІ м. - Савченко В.(4Г) ІІ м. -  Бойко В. (3А)  ІІ м.- Сентябрьська М. (4А) ІІІ м. -  Харитоненко В. (6В)  ІІІ м. - ШкольнаЛ.(8В)     Міський туристичний  зліт ІІІ місце -   команда «Юні туристи» ІІІ місце -   команда «Юні туристи»   Міські змагань з спортивного орієнтування ІІІ місце -   команда «Юні туристи» І м. -  Урденко А.  (10А) ІІІ місце -   команда «Юні туристи» І м. – Горбач О.(11А) ХVІ міський  фестиваль   дружин юних пожежників    І місце  - команда «Сторжари»   Міські змаганнях  з волейболу серед дівчат ІІ місце ІІІ місце ІІ місце Міські змаганнях  з волейболу серед юнаків ІІ місце ІІ місце ІІ місце Міські змаганнях  з баскетболу  серед дівчат ІІ місце ІІІ місце ІІ місце Міські змаганнях  з баскетболу серед юнаків ІІ місце І  місце ІІІ місце Змагання з фут залу (збірна школи) І місце ІІ місце ІІІ місце Міські  змаганнях  з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч » ІІ місце Міські  змаганнях  з футболу на призи клубу «Шкіряний мяч» ІІ місце Легкоатлетична естафета присвячена  Дню міста ІІ місце І місце   Міський дитячо-юнацький  конкурс «Мелодія  душі» ІІ місце І місце І місце           Педагогічний колектив закладу  працює над проблемою «Створення умов для всебічного розвитку школярів, збереження здоров’я, формування громадянської свідомості та самосвідомості, загальнолюдських цінностей  і моралі».         Науково-методичні проблеми :       Школа І ступеня «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів початкових класів через впровадження інноваційних та інформаційних освітніх технологій»  ( 3-й рік).         Школа ІІ-ІІІ ступенів «Удосконалення професійної майстерності вчителів через впровадження сучасних педагогічних технологій з метою творчої самореалізації учнів»  (3-й рік).        Школі надано статус міського опорного закладу з проблеми  «Формування професійної компетентності вчителів початкових класів у системі науково-методичної роботи». (Наказ №01-15/241, від  10.09.2015 року).        Проблема виховної роботи школи: «Використання сучасних технологій виховного процесу як умови розвитку творчої особистості».           Навчально-виховний процес здійснюють: - директор школи  Сережка Валентина Олексіївна, вчитель географії, старший  учитель; - заступник директора з навчально-виховної роботи в 1-4 класах Сало Ярослава Іванівна, вчитель української мови і літератури, вчитель-методист; - заступник директора з навчально-виховної роботи в 5-11 класах Шумовська Алла Іванівна, вчитель біології, вчитель-методист, заслужений учитель України; - заступник директора з виховної роботи Іващенко Наталія Михайлівна, вчитель географії, старший учитель; - заступник директора з господарської роботи.    Колектив школи складає     70  учителів,   1 педагог-організатор,  1 психолог,                                                1cоціальний  педагог,   1 бібліотекар.                                         Якісний склад педагогічних кадрів   Педагогічне звання, кваліфікація Кількість   «Заслужений вчитель» 1   Знак «Василь Сухомлинський» 1   «Вчитель-методист» 13   «Старший учитель» 15   Вища категорія 40   І категорія     15   II категорія 4   Спеціаліст 11            Учителі постійно вдосконалюють свою педагогічну майстерність, щороку беруть участь у фахових конкурсах. Наставництво, консультації та психологічна підтримка учасників допомагають долати найскладніші завдання. Більшість учнів  та педагогів нашого колективу задіяні в різних напрямах інноваційної діяльності.        Міжнародний рівень     Програма обміну для старшокласників FLEX        Всеукраїнський рівень -  Науково-педагогічний проект «Інтелект України» ( з 2014 року, 1-А, 2-Гкл.). -  Програма «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді    України щодо здорового способу життя» (з 2009 року). -  Проект «Науково-організаційне забезпечення профілактики ВІЛ / СНІДу     через систему освіти» ( з 2008 року). -  Національна мережа шкіл сприяння здоров’ю (з 2003 року). -  Міжнародний проект «Освіта для сталого розвитку в дії»  (з 2010 року) -  Програма Intel® «Навчання для майбутнього» ( з 2007-2008 навчального    року). -  Апробація навчальної літератури (англійська мова). -  Співпраця з видавництвами «PEARSON-Dinternal», філією Macmillan Ukraine,      Lingrist.          Матеріально-технічне забезпечення        Навчальний заклад не може виконувати свою роль без міцної матеріально –        технічної бази   1 Площа земельної ділянки 3,5 га 2 Навчальних корпусів 1 (площа – 7065м²) 3 Класних кімнат 45 4 Кабінетів 12 5 Майстерень 3 6 Бібліотек 1 7 Їдалень 1 (250 місць) 8 Буфетів 3 9 Медичних кабінетів 2  (медсестра, стоматолог) 10 Кабінетів логопеда 1 11 Кабінетів психолога та соціального педагога 1 12 Актових залів 1 (200 місць) 13 Спортивних залів 2 14 Зал для занять хореографією 1 15 Спортивних  майданчиків 5 16 Принтери та багатофункціональні пристрої 10 17 Плазмові екрани 6 18 Комп’ютерів та ноутбуків 32 19 Комп’ютерних класів 2 (11+13)              Спортивна база навчального закладу:          На території розташовані спортивні майданчики, а саме: - волейбольні – 2; - баскетбольні – 2; - мале футбольне поле – 1; - велике футбольне поле –1; - майданчик для занять легкою атлетикою (з нестандартним обладнанням) –1; - бігові доріжки – 2.          Бібліотека школи розташована на першому поверсі центрального блоку. У приміщенні бібліотеки створено  бібліотечно-інформаційний центр, який підключений до мережі Internet.   Наявні книгосховища. Фонди бібліотеки Найменування Кількість примірників Бібліотечний фонд 22972 Фонд підручників  18852 Періодичні видання 13               Електронні посібники 27        За останні роки матеріальна база навчального закладу відчутно зміцнилася спостерігаються позитивні тенденції у зростанні якісного показника результатів навчальної діяльності учнів   школи, відзначається прагнення педагогів до професійного зростання. Проте  є ряд проблем, які потребують вирішення найближчим часом.   Здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази закладу.   № з/п Зміст заходу Термін виконання (роки) Виконавець Інвестиційні потреби   1.   Заміна вікон на пластикові Щорічно  Заступник директора з  господарської роботи 3,5000000 грн. 2. Капітальний ремонт спортивної зали 2016-2017  Директор,  заступник директора з  господарської роботи  500 000 грн. 3.   Придбання обладнання для   кабінетів фізики, хімії та біології 2016-2019   Директор, заступник   Директор з господарської роботи 1 000 000 грн. 4   Обладнання пандусами входу до   навчального закладу 2017  Директор, заступник директора з господарської роботи  голова батьківської ради 200 000 грн   5.   Ремонт та облаштування   спортивних майданчиків 2018   Директор, заступник директора з господарської роботи   2 000 000 грн. 6.   Облаштування ігрового   майданчика для учнів початкової   школи 2018  Директор, заступник директора   з господарської роботи, голова   батьківської ради 200 000 грн. 7. Облаштування кабінету інформатики для учнів початкової школи 2017   Директор, заст. директора З господарської роботи , голова батьківської ради 150 000 грн. 8. Придбання спортивного   інвентаря та обладнаня для занять фізичною культурою 2017  Директор 500 000 грн. 9.  Придбання посуду для їдальні   Щорічно  Директор, комірник 100 000 грн. 10. Капітальний ремонт харчоблоку, придбання та встановлення вентиляційних систем та технологічного обладнання 2019  Директор,  заступник директора  з господарської  роботи 1 500 000 грн. 11. Придбання мультимедійних комплексів 2019 Директор, голова батьківської ради 120 000 грн. 12 Придбання навчальної, довідкової та навчально-методичної літератури 2016-2019 Директор, завідувач бібліотеки 100 000 грн. 13 Капітальний ремонт окремих класних кімнат 2016  Директор, заступник  директора з    господарської роботи 500 000 грн. 14 Підключення швидкісного інтернету 2016  Директор,   голова ради .   15 Заміна застарілої комп’ютерної техніки 2016-2019  Директор, голова  батьківської ради 100 000 грн. 16 Капітальний ремонт даху над блоком початкової школи. 2017  Директор, голова  батьківської ради 1 500 000 грн.                     ІІ. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ  ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ   1.     ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ СТВОРЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ШКОЛИ         Освіта сьогодні покликана займатись особливим духовним творенням – готувати нову людину – громадянина України, якому притаманні такі риси, як національна самоповага і патріотизм, гуманність і добропорядність, компетентність і волелюбність, який високо цінує ідеали демократії, свободи, справедливості.       Аналіз організації освітнього процесу в закладі та усвідомлення проблем розвитку загальної середньої освіти в Україні на сучасному етапі викликали необхідність розробки Концепції розвитку Васильківської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 на період 2016-2018 років з метою реалізації мети закладу: створення умов для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації молоді, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти. Щоб відповідати високим стандартам і вимогам нової епохи, сучасній людині необхідні знання в широкому спектрі галузей, вона повинна вміти засвоювати все нові й нові способи та види діяльності. Сучасна школа має створювати умови для саморозвитку, самоствердження, самореалізації особистості, коли випускник може проявити не лише інтелектуальну компетентність, але й компетентість соціальну.     2.     ІДЕЇ РОЗВИТКУ ШКОЛИ   -           забезпечувати комплексну програму розвитку дітей у системі безперервної освіти, доступність навчання для всіх дітей мікрорайону; -           будувати навчально-виховний процес на основі глибокого всебічного вивчення особистості школяра шляхом ефективної роботи психолого-соціальної служби в закладі, науково-обґрунтованого діагностування, аналізу динаміки розвитку кожної дитини, створення відповідних умов для задоволення її зростаючих потреб і активної участі в житті соціуму; -           приділяти особливу увагу гармонійному розвитку, вихованню загальнолюдських цінностей, формуванню базової культури учнів, зміцненню здоров’я, наданню допомоги у саморозвитку кожного школяра; -           зміцнювати зв’язки школи з дошкільними, позашкільними закладами як основою створення і розвитку єдиного педагогічного комплексу; -           здійснювати багатопрофільність та різнорівневість навчання, розробляти і відбирати найбільш ефективні технології навчання.   3.     МЕТА ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ – формуваня творчої особистості випускника з глибоко усвідомленою громадянською позицією, високим почуттям національної і власної гідності, який є носієм національних і загальнолюдських цінностей.      Педагогічний колектив постійно має вдосконалювати технології побудови розвиваючого, навчаючого, виховуючого, оберігаючого середовища. Школа має бути місцем, де можна послідовно моделювати суспільство, до якого ми хочемо підготувати нове покоління, забезпечити підготовку до життя в ринкових умовах. У такому середовищі надається перевага вихованню благородної, моральної, високодуховної людини.      Школа відмовляється від залишків авторитарної педагогіки, від віри у всесилля традиційних методів, а впроваджує інноваційні технології на основі педагогіки співробітництва.      Державна політика у сфері освіти в питаннях навчання та виховання підростаючого покоління визначає систему освіти, яка має забезпечити умови для інтелектуального, соціального, морального та фізичного розвитку учнів, тим самим виховуючи всебічно розвинену особистість, здатну реалізувати себе в повній мірі у дорослому житті, виховувати конкурентноспроможну особистість, яка  може реалізувати себе на сучасному ринку праці.      Концепція розвитку Васильківської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про Державну національну програму «Освіта» («Україна ХХІ століття»), «Про загальну середню освіту», «Про Національну доктрину розвитку освіти», відповідними Указами Президента України, Кабінету Міністрів України та Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, «Концепцією профільного навчання в старшій школі», Державним стандартом базової і повної середньої освіти та Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів для початкової, основної та старшої школи.      Концепція  визначає пріоритети розвитку навчального закладу, окреслює механізми реалізації проектів, які є складовими концепції, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.   4.     ШЛЯХИ  РЕАЛІЗАЦІЇ   КОНЦЕПЦІЇ  РОЗВИТКУ:   -           забезпечення ефективної діяльності загальноосвітнього закладу з метою створення оптимальних умов для організації навчально-виховної діяльності; -           формування системи виявлення обдарованої молоді; -           якісне комплектування навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами, створення сприятливих умов для підтримки творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків; -           впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес; -           проектування управлінської діяльності; -           створення виховної системи навчального закладу на засадах духовних цінностей українського народу,  формування особистісних якостей, життєвої позиції й світогляду  у школярів.     5.     СТРАТЕГІЧНІ  ЦІЛІ  РОЗВИТКУ  ШКОЛИ:   - Підвищення якості освітніх послуг та забезпечення їх відповідності національним, європейським і міжнародним стандартам та вимогам. -  Забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу. - Активізація діяльності школи у Всеукраїнському та міжнародному освітньому просторі. -  Оновлення навчально-виховного процесу на основі інноваційних освітніх технологій. -  Інформатизація та комп’ютеризація навчально-виховного процесу. -  Розвиток креативності учнів на основі особистісно ориєнтованого підходу. -  Упровадження технологій проектування управління.     6.     ОСНОВНІ  ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ:   Ø Перший принцип – принцип єдності і диференційованості у змісті освіти, який містить у собі такі основні рівні: -  рівень загальнолюдських цінностей, що відповідають освітнім стандартам і нормам світової культури; -  рівень державний – ядро змісту освіти, єдине для всіх шкіл України; - рівень національно-соціальний, що враховує особливості, властиві національному і соціальному розвитку України; - рівень регіональний, що відповідає культурним, соціально-політичним, економічним особливостям західної України; -  рівень місцевий, що містить особливості змісту освіти м.Васильків; -  рівень загальношкільний, його спрямованість, профіль, спеціалізація, тип, традиції, що передбачає насичення освіти економічним змістом; -  рівень індивідуальний, що враховує можливості і бажання учня і вчителя.   Ø  Другий принцип – принцип гуманізації змісту освіти. Спираючись на прогресивні ідеї діалектики, уявлення про гуманістичну спрямованість діяльності людини, освіта доповнюється і розширюється філософією про сенс життя і призначення людини, про поняття духовності, про загальнолюдські цінності.   Ø Третій принцип – принцип розвиваючого характеру навчання. Він передбачає саморозвиток особистості і вимагає пріоритети в процесі навчання мотиваційних аспектів освіти.   Ø Четвертий принцип - педагогічної підтримки, співробітництва та     співтворчості між учителем і учнем. Ставлення до дитини як до суб’єкта власного саморозвитку, спрямованість на самоствердження його індивідуальності.   Ø  П’ятий принцип – індивідуалізації та диференціації навчання. Цей принцип реалізується у творчому розвитку кожного учня з урахуванням різниці в інтелектуальній, емоційно-вольовій та дієво-практичній сферах.     Цей принцип вимагає організації профільного навчання, застосування нових навчальних програм і підручників, навчання дитини за особливим планом.   Ø  Шостий принцип – принцип оптимізації навчально-виховного процесу – передбачає досягнення кожним учнем найвищого рівня знань, умінь, навичок і розвитку творчих здібностей.   Ø  Сьомий принцип – це принцип відкритості і динамічності освіти, що передбачає її постійний розвиток і саморегуляцію.           7.     ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ШКОЛИ         Школа І ступеня:   -  формування пізнавальних компетентностей: знань, вмінь, навичок на рівні, не нижчому від Державного стандарту, здатності виконувати творчі завдання, доводити правильність судження; -  формування особистісних компетентностей: первинних психологічних знань про себе, володіння інформацією про певні відмінності в характері, особисті якості, самоконтроль, навички самооцінки; - формування самоосвітніх компетентностей: зацікавленості певним видом навчальної діяльності, вироблення умінь збирати та узагальнювати інформацію, інтересу до творчих завдань; -   формування соціальних компетентностей: відчуття себе як частин колективу, вміння спілкуватися з друзями, знати правила культури поведінки, відповідального ставлення до своїх обов’язків; -  формування здоров’язбережувальних компетентностей: володіння навичками особистої гігієни та самообслуговування, зацікавленості у регулярних заняттях фізичною культурою.          Школа ІІ ступеня:   - формування пізнавальних компетентностей: загально предметних та предметних компетентностей на рівні Державного стандарту, оволодіння технологіями критичного мислення, розв’язання проблемних завдань та нестандартних ситуацій, оволодіння культурними та духовними цінностями українського народу та світовими надбаннями; - формування особистісних компетентностей: уміння проаналізувати властивості свого характеру, порівнювати суб’єктивне й об’єктивне уявлення про себе; оволодіння здатністю самокритики та самореалізації; -  формування соціальних компетентностей: здатності до вибору спецкурсів, факультативів, профілю подальшої освіти; вміння співпрацювати з різними людьми, брати відповідальність за індивідуальну та групову діяльність, володіння навичками етичної та правової поведінки; - формування самоосвітніх компетентностей: осмислення потреби в саморозвитку, готовності до постійного навчання, оволодіння прийомами та формами самоосвітньої діяльності; свідоме застосування знань в умовах швидких змін; -   формування усвідомленого ставлення до свого життя і здоров’я; відмова від шкідливих звичок, усвідомлення престижності бути здоровим фізично і духовно, уміння діяти в екстремальних ситуаціях.         Школа ІІІ ступеня:   - формування пізнавальних компетентностей: знань, умінь, навичок на рівні Державного стандарту, володіння технологіями розв’язання ситуативних та проблемних завдань, творчого проектування, виконання дослідницької роботи, знання культурних та духовних цінностей українського народу та світу; -  формування особистісних компетентностей: здатності усвідомлювати власну унікальність і реально оцінювати себе, вироблення прагнення до особистісного самоврядування, здатності до самокритики та самореалізації; - формування соціальних компетентностей: орієнтації на успіх і життєву перспективу, свідомого професійного самовизначення, здатності до самостійного прийняття рішень, вміння працювати в команді; усувати конфлікти протидіяти соціальному тискові; -  формування самоосвітніх компетентностей: здатності до саморегульованого набуття знань та вмінь; вільно орієнтуватися в різних джерелах інформації, аналізувати й контролювати власну діяльність, брати участь у дослідженнях, мати досвід написання наукових робіт; - компетентне ставлення до свого здоров’я: прагнення до фізичної досконалості, здорового способу життя, ставлення до здоров’я як найвищої цінності, володіння навичками першої медичної допомоги, знань дій у надзвичайних ситуаціях.        Концепція  визначає пріоритети розвитку навчального закладу, окреслює механізми реалізації проектів, які є складовими концепції, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.  
Орг-навч: 
 
Розглянуто і схвалено                                                                                                                                                                                            Затверджено
педагогічною радою                                                                      Наказ №___ від_________2015 р.
Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3                                       Начальник відділу освіти 

Концепція

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВІДДІЛ ОСВІТИ  ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ  МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ                       КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ  І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЯК ОПОРНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА 2016-2019 РОКИ                                   Васильків  – 2016                         Якщо запастися терпінням і проявити старання,  То посіяне насіння знань неодмінно дасть добрі сходи.   Леонардо да Вінчі   І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ШКОЛУ       Васильківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 є колективною власністю Васильківської міської ради Київської  області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Васильківської міської ради якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1984 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 33361 га. Проектна потужність школи розрахована на 1568 учнів. Педагогічний колектив головним завданням визначає забезпечення доступу до якісної освіти всім дітям шкільного віку.  У мікрорайоні Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 проживає 1047 дітей  шкільного віку( Додаток 1) всі охоплені навчанням.  Сьогодні у НЗ навчається 1001 учень. Організовано роботу 39 класів. (Додаток 2) Середня наповнюваність – 25,6 учнів. Школа І ступеня   (1-4 класи) – 17 класів,    459 учнів                                 груп ГПД –   6 (220 учнів) Школа ІІ ступеня  (5-9 класи) – 18 класів,    474 учнів Школа ІІІ ступеня ( 10-11 класи) – 4 класи,  68 учнів                            Динаміка кількісного складу  учнівського контингенту                                                                                                                                       Результатом роботи навчального закладу є показник  навчання його вихованців. У школі здійснюється допрофільне та профільне навчання. У школі ІІІ ступеня, навчаються 2 класи  за програмою філологічного профілю, 2 класи за програмою універсального  профілю. Допрофільне навчання      - вивчення другої іноземної (німецької) з 5 класу         (5-9 кл.)  з 2006-2007 навчального  року   Профільне навчання (10-11 класи)       - 10-А, 11-Б класи – профіль  іноземної філології       - 10-Б, 11-А класи – універсальний профіль         Охоплено профільним навчанням 68 учнів        Саме профільне навчання забезпечує високий рівень знань учнів, який вони демонструють на зовнішньому незалежному оцінюванні. Згідно рейтингу шкіл України, сформованого УЦОЯО за результатами ЗНО 2015 року з української мови та літератури учні Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 зайняли 1037 місце. Усі 6 претендентів на нагородження золотими медалями підтвердили свій рівень знань на ЗНО у 2015 році.          Результати ЗНО з української мови і літератури учнів школи (%) за 4 роки                У навчальному закладі успішно реалізовується проект «Обдарована дитина», створений банк даних обдарованих дітей, розроблена шкільна програма та індивідуальні плани роботи з ними. Питання роботи з обдарованими учнями щорічно обговорюється на засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднань. З метою підтримки талановитої молоді  в школі щорічно шкільне свято «Фестиваль талантів». Результатом роботи  школи з академічно обдарованими дітьми є зростання кількості  переможців та призерів ІІ, ІІІ, ІV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад  із базових дисциплін та ІІІ етапу конкурсу науково-дослідницьких робіт  учнів-членів МАН.                                 Результативність предметних олімпіад та конкурсу МАН                                            (призери та переможці)   Етап 2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 Олімпіади           ІІ етап 42 35 49 39 43 ІІІ етап 6 4 10 8 8 ІV етап - 1 - 1 1         МАН           І етап 4 5 4 4 3 ІІ етап - - 1 - 1 ІІІ етап 1 - 1 - - Міжнародний  конкурс знавців української мови ім. П. Яцика ІІ етап 6 6 5 7 6 ІІІ етап 2 1 1 1 - ІV етап     1 1 -                                    Результативність  участі  школярів  школи  у творчих конкурсах      Конкурси, змагання 2013- 2014 2014-2015 2015- 2016 Обласний конкурс фотографій «Неосяжна моя, Україно!»   І м. -  Бількевич С. (11А) І м.  - Мазуренко Л.(11А) І м. ЛєснугінійВ.(11А) І м. Іващенко Ю.(10Б) ІІ м. - Сердюк Х. (11Б ) ІІ м. - Самсоненко А. (10Б) ІІІ м. - Пік І. (3А ) ІІ м., ІІ м.   – ЯценкоЄ. (10Б) ІІІ м. – Ліпко К. (8Б) І м.,  ІІ м. – Сердюк К. (3А) Всеукраїнський  конкурс  юних фотоаматорів «Моя Україно!» ІІІ м.-   Клімова А. (4-Г) ІІІ м. - Харитоненко В. (6В) ІІ м. - Пік І. (3А ) ІІ м. - Сердюк К. (2А)   Ім., ІІІ м. – Сердюк К. (3А) ІІ м. – Яценко Є(10Б) ІІІ м. – Ліпко К. (8Б) Міський  конкурс журналістських розслідувань «Васильків очима юних журналістів». І місце -  команда «Кліо» І місце - команда «Кліо» Не проводився Всеукраїнського  гуманітарного конкурсу «Космічні фантазії» ІІІ м. - Клімова А. (4Г) І м.  - Михайлова Г.(9В) ІІ м. -  Савченко В., Клімова А., Петрів А. (5Г) ІІІ м. - Бойко В. (4А) ІІ м. -  Мельниченко М. (10Б) ІІІ м. - Голікова О.(11А) І м.- Костюченко В. (6В) І м.- Кривошеєва О. (9В) ІІІ м.  Харитоненко В. (8В) ІІІ м.  Заводій А.(10А) Всеукраїнський  дитячий конкурс «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху» І м.-   Чухальова О. (7В) ІІ м. - Іващенко Юрій (10Б) ІІ м. -  СавченкоВ.(4Г) ІІ м. - Савченко В.(4Г) ІІ м. -  Бойко В. (3А)  ІІ м.- Сентябрьська М. (4А) ІІІ м. -  Харитоненко В. (6В)  ІІІ м. - ШкольнаЛ.(8В)     Міський туристичний  зліт ІІІ місце -   команда «Юні туристи» ІІІ місце -   команда «Юні туристи»   Міські змагань з спортивного орієнтування ІІІ місце -   команда «Юні туристи» І м. -  Урденко А.  (10А) ІІІ місце -   команда «Юні туристи» І м. – Горбач О.(11А) ХVІ міський  фестиваль   дружин юних пожежників    І місце  - команда «Сторжари»   Міські змаганнях  з волейболу серед дівчат ІІ місце ІІІ місце ІІ місце Міські змаганнях  з волейболу серед юнаків ІІ місце ІІ місце ІІ місце Міські змаганнях  з баскетболу  серед дівчат ІІ місце ІІІ місце ІІ місце Міські змаганнях  з баскетболу серед юнаків ІІ місце І  місце ІІІ місце Змагання з фут залу (збірна школи) І місце ІІ місце ІІІ місце Міські  змаганнях  з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч » ІІ місце Міські  змаганнях  з футболу на призи клубу «Шкіряний мяч» ІІ місце Легкоатлетична естафета присвячена  Дню міста ІІ місце І місце   Міський дитячо-юнацький  конкурс «Мелодія  душі» ІІ місце І місце І місце           Педагогічний колектив закладу  працює над проблемою «Створення умов для всебічного розвитку школярів, збереження здоров’я, формування громадянської свідомості та самосвідомості, загальнолюдських цінностей  і моралі».         Науково-методичні проблеми :       Школа І ступеня «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів початкових класів через впровадження інноваційних та інформаційних освітніх технологій»  ( 3-й рік).         Школа ІІ-ІІІ ступенів «Удосконалення професійної майстерності вчителів через впровадження сучасних педагогічних технологій з метою творчої самореалізації учнів»  (3-й рік).        Школі надано статус міського опорного закладу з проблеми  «Формування професійної компетентності вчителів початкових класів у системі науково-методичної роботи». (Наказ №01-15/241, від  10.09.2015 року).        Проблема виховної роботи школи: «Використання сучасних технологій виховного процесу як умови розвитку творчої особистості».           Навчально-виховний процес здійснюють: - директор школи  Сережка Валентина Олексіївна, вчитель географії, старший  учитель; - заступник директора з навчально-виховної роботи в 1-4 класах Сало Ярослава Іванівна, вчитель української мови і літератури, вчитель-методист; - заступник директора з навчально-виховної роботи в 5-11 класах Шумовська Алла Іванівна, вчитель біології, вчитель-методист, заслужений учитель України; - заступник директора з виховної роботи Іващенко Наталія Михайлівна, вчитель географії, старший учитель; - заступник директора з господарської роботи.    Колектив школи складає     70  учителів,   1 педагог-організатор,  1 психолог,                                                1cоціальний  педагог,   1 бібліотекар.                                         Якісний склад педагогічних кадрів   Педагогічне звання, кваліфікація Кількість   «Заслужений вчитель» 1   Знак «Василь Сухомлинський» 1   «Вчитель-методист» 13   «Старший учитель» 15   Вища категорія 40   І категорія     15   II категорія 4   Спеціаліст 11            Учителі постійно вдосконалюють свою педагогічну майстерність, щороку беруть участь у фахових конкурсах. Наставництво, консультації та психологічна підтримка учасників допомагають долати найскладніші завдання. Більшість учнів  та педагогів нашого колективу задіяні в різних напрямах інноваційної діяльності.        Міжнародний рівень     Програма обміну для старшокласників FLEX        Всеукраїнський рівень -  Науково-педагогічний проект «Інтелект України» ( з 2014 року, 1-А, 2-Гкл.). -  Програма «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді    України щодо здорового способу життя» (з 2009 року). -  Проект «Науково-організаційне забезпечення профілактики ВІЛ / СНІДу     через систему освіти» ( з 2008 року). -  Національна мережа шкіл сприяння здоров’ю (з 2003 року). -  Міжнародний проект «Освіта для сталого розвитку в дії»  (з 2010 року) -  Програма Intel® «Навчання для майбутнього» ( з 2007-2008 навчального    року). -  Апробація навчальної літератури (англійська мова). -  Співпраця з видавництвами «PEARSON-Dinternal», філією Macmillan Ukraine,      Lingrist.          Матеріально-технічне забезпечення        Навчальний заклад не може виконувати свою роль без міцної матеріально –        технічної бази   1 Площа земельної ділянки 3,5 га 2 Навчальних корпусів 1 (площа – 7065м²) 3 Класних кімнат 45 4 Кабінетів 12 5 Майстерень 3 6 Бібліотек 1 7 Їдалень 1 (250 місць) 8 Буфетів 3 9 Медичних кабінетів 2  (медсестра, стоматолог) 10 Кабінетів логопеда 1 11 Кабінетів психолога та соціального педагога 1 12 Актових залів 1 (200 місць) 13 Спортивних залів 2 14 Зал для занять хореографією 1 15 Спортивних  майданчиків 5 16 Принтери та багатофункціональні пристрої 10 17 Плазмові екрани 6 18 Комп’ютерів та ноутбуків 32 19 Комп’ютерних класів 2 (11+13)              Спортивна база навчального закладу:          На території розташовані спортивні майданчики, а саме: - волейбольні – 2; - баскетбольні – 2; - мале футбольне поле – 1; - велике футбольне поле –1; - майданчик для занять легкою атлетикою (з нестандартним обладнанням) –1; - бігові доріжки – 2.          Бібліотека школи розташована на першому поверсі центрального блоку. У приміщенні бібліотеки створено  бібліотечно-інформаційний центр, який підключений до мережі Internet.   Наявні книгосховища. Фонди бібліотеки Найменування Кількість примірників Бібліотечний фонд 22972 Фонд підручників  18852 Періодичні видання 13               Електронні посібники 27        За останні роки матеріальна база навчального закладу відчутно зміцнилася спостерігаються позитивні тенденції у зростанні якісного показника результатів навчальної діяльності учнів   школи, відзначається прагнення педагогів до професійного зростання. Проте  є ряд проблем, які потребують вирішення найближчим часом.   Здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази закладу.   № з/п Зміст заходу Термін виконання (роки) Виконавець Інвестиційні потреби   1.   Заміна вікон на пластикові Щорічно  Заступник директора з  господарської роботи 3,5000000 грн. 2. Капітальний ремонт спортивної зали 2016-2017  Директор,  заступник директора з  господарської роботи  500 000 грн. 3.   Придбання обладнання для   кабінетів фізики, хімії та біології 2016-2019   Директор, заступник   Директор з господарської роботи 1 000 000 грн. 4   Обладнання пандусами входу до   навчального закладу 2017  Директор, заступник директора з господарської роботи  голова батьківської ради 200 000 грн   5.   Ремонт та облаштування   спортивних майданчиків 2018   Директор, заступник директора з господарської роботи   2 000 000 грн. 6.   Облаштування ігрового   майданчика для учнів початкової   школи 2018  Директор, заступник директора   з господарської роботи, голова   батьківської ради 200 000 грн. 7. Облаштування кабінету інформатики для учнів початкової школи 2017   Директор, заст. директора З господарської роботи , голова батьківської ради 150 000 грн. 8. Придбання спортивного   інвентаря та обладнаня для занять фізичною культурою 2017  Директор 500 000 грн. 9.  Придбання посуду для їдальні   Щорічно  Директор, комірник 100 000 грн. 10. Капітальний ремонт харчоблоку, придбання та встановлення вентиляційних систем та технологічного обладнання 2019  Директор,  заступник директора  з господарської  роботи 1 500 000 грн. 11. Придбання мультимедійних комплексів 2019 Директор, голова батьківської ради 120 000 грн. 12 Придбання навчальної, довідкової та навчально-методичної літератури 2016-2019 Директор, завідувач бібліотеки 100 000 грн. 13 Капітальний ремонт окремих класних кімнат 2016  Директор, заступник  директора з    господарської роботи 500 000 грн. 14 Підключення швидкісного інтернету 2016  Директор,   голова ради .   15 Заміна застарілої комп’ютерної техніки 2016-2019  Директор, голова  батьківської ради 100 000 грн. 16 Капітальний ремонт даху над блоком початкової школи. 2017  Директор, голова  батьківської ради 1 500 000 грн.                     ІІ. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ  ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ   1.     ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ СТВОРЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ШКОЛИ         Освіта сьогодні покликана займатись особливим духовним творенням – готувати нову людину – громадянина України, якому притаманні такі риси, як національна самоповага і патріотизм, гуманність і добропорядність, компетентність і волелюбність, який високо цінує ідеали демократії, свободи, справедливості.       Аналіз організації освітнього процесу в закладі та усвідомлення проблем розвитку загальної середньої освіти в Україні на сучасному етапі викликали необхідність розробки Концепції розвитку Васильківської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 на період 2016-2018 років з метою реалізації мети закладу: створення умов для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації молоді, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти. Щоб відповідати високим стандартам і вимогам нової епохи, сучасній людині необхідні знання в широкому спектрі галузей, вона повинна вміти засвоювати все нові й нові способи та види діяльності. Сучасна школа має створювати умови для саморозвитку, самоствердження, самореалізації особистості, коли випускник може проявити не лише інтелектуальну компетентність, але й компетентість соціальну.     2.     ІДЕЇ РОЗВИТКУ ШКОЛИ   -           забезпечувати комплексну програму розвитку дітей у системі безперервної освіти, доступність навчання для всіх дітей мікрорайону; -           будувати навчально-виховний процес на основі глибокого всебічного вивчення особистості школяра шляхом ефективної роботи психолого-соціальної служби в закладі, науково-обґрунтованого діагностування, аналізу динаміки розвитку кожної дитини, створення відповідних умов для задоволення її зростаючих потреб і активної участі в житті соціуму; -           приділяти особливу увагу гармонійному розвитку, вихованню загальнолюдських цінностей, формуванню базової культури учнів, зміцненню здоров’я, наданню допомоги у саморозвитку кожного школяра; -           зміцнювати зв’язки школи з дошкільними, позашкільними закладами як основою створення і розвитку єдиного педагогічного комплексу; -           здійснювати багатопрофільність та різнорівневість навчання, розробляти і відбирати найбільш ефективні технології навчання.   3.     МЕТА ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ – формуваня творчої особистості випускника з глибоко усвідомленою громадянською позицією, високим почуттям національної і власної гідності, який є носієм національних і загальнолюдських цінностей.      Педагогічний колектив постійно має вдосконалювати технології побудови розвиваючого, навчаючого, виховуючого, оберігаючого середовища. Школа має бути місцем, де можна послідовно моделювати суспільство, до якого ми хочемо підготувати нове покоління, забезпечити підготовку до життя в ринкових умовах. У такому середовищі надається перевага вихованню благородної, моральної, високодуховної людини.      Школа відмовляється від залишків авторитарної педагогіки, від віри у всесилля традиційних методів, а впроваджує інноваційні технології на основі педагогіки співробітництва.      Державна політика у сфері освіти в питаннях навчання та виховання підростаючого покоління визначає систему освіти, яка має забезпечити умови для інтелектуального, соціального, морального та фізичного розвитку учнів, тим самим виховуючи всебічно розвинену особистість, здатну реалізувати себе в повній мірі у дорослому житті, виховувати конкурентноспроможну особистість, яка  може реалізувати себе на сучасному ринку праці.      Концепція розвитку Васильківської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про Державну національну програму «Освіта» («Україна ХХІ століття»), «Про загальну середню освіту», «Про Національну доктрину розвитку освіти», відповідними Указами Президента України, Кабінету Міністрів України та Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, «Концепцією профільного навчання в старшій школі», Державним стандартом базової і повної середньої освіти та Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів для початкової, основної та старшої школи.      Концепція  визначає пріоритети розвитку навчального закладу, окреслює механізми реалізації проектів, які є складовими концепції, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.   4.     ШЛЯХИ  РЕАЛІЗАЦІЇ   КОНЦЕПЦІЇ  РОЗВИТКУ:   -           забезпечення ефективної діяльності загальноосвітнього закладу з метою створення оптимальних умов для організації навчально-виховної діяльності; -           формування системи виявлення обдарованої молоді; -           якісне комплектування навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами, створення сприятливих умов для підтримки творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків; -           впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес; -           проектування управлінської діяльності; -           створення виховної системи навчального закладу на засадах духовних цінностей українського народу,  формування особистісних якостей, життєвої позиції й світогляду  у школярів.     5.     СТРАТЕГІЧНІ  ЦІЛІ  РОЗВИТКУ  ШКОЛИ:   - Підвищення якості освітніх послуг та забезпечення їх відповідності національним, європейським і міжнародним стандартам та вимогам. -  Забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу. - Активізація діяльності школи у Всеукраїнському та міжнародному освітньому просторі. -  Оновлення навчально-виховного процесу на основі інноваційних освітніх технологій. -  Інформатизація та комп’ютеризація навчально-виховного процесу. -  Розвиток креативності учнів на основі особистісно ориєнтованого підходу. -  Упровадження технологій проектування управління.     6.     ОСНОВНІ  ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ:   Ø Перший принцип – принцип єдності і диференційованості у змісті освіти, який містить у собі такі основні рівні: -  рівень загальнолюдських цінностей, що відповідають освітнім стандартам і нормам світової культури; -  рівень державний – ядро змісту освіти, єдине для всіх шкіл України; - рівень національно-соціальний, що враховує особливості, властиві національному і соціальному розвитку України; - рівень регіональний, що відповідає культурним, соціально-політичним, економічним особливостям західної України; -  рівень місцевий, що містить особливості змісту освіти м.Васильків; -  рівень загальношкільний, його спрямованість, профіль, спеціалізація, тип, традиції, що передбачає насичення освіти економічним змістом; -  рівень індивідуальний, що враховує можливості і бажання учня і вчителя.   Ø  Другий принцип – принцип гуманізації змісту освіти. Спираючись на прогресивні ідеї діалектики, уявлення про гуманістичну спрямованість діяльності людини, освіта доповнюється і розширюється філософією про сенс життя і призначення людини, про поняття духовності, про загальнолюдські цінності.   Ø Третій принцип – принцип розвиваючого характеру навчання. Він передбачає саморозвиток особистості і вимагає пріоритети в процесі навчання мотиваційних аспектів освіти.   Ø Четвертий принцип - педагогічної підтримки, співробітництва та     співтворчості між учителем і учнем. Ставлення до дитини як до суб’єкта власного саморозвитку, спрямованість на самоствердження його індивідуальності.   Ø  П’ятий принцип – індивідуалізації та диференціації навчання. Цей принцип реалізується у творчому розвитку кожного учня з урахуванням різниці в інтелектуальній, емоційно-вольовій та дієво-практичній сферах.     Цей принцип вимагає організації профільного навчання, застосування нових навчальних програм і підручників, навчання дитини за особливим планом.   Ø  Шостий принцип – принцип оптимізації навчально-виховного процесу – передбачає досягнення кожним учнем найвищого рівня знань, умінь, навичок і розвитку творчих здібностей.   Ø  Сьомий принцип – це принцип відкритості і динамічності освіти, що передбачає її постійний розвиток і саморегуляцію.           7.     ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ШКОЛИ         Школа І ступеня:   -  формування пізнавальних компетентностей: знань, вмінь, навичок на рівні, не нижчому від Державного стандарту, здатності виконувати творчі завдання, доводити правильність судження; -  формування особистісних компетентностей: первинних психологічних знань про себе, володіння інформацією про певні відмінності в характері, особисті якості, самоконтроль, навички самооцінки; - формування самоосвітніх компетентностей: зацікавленості певним видом навчальної діяльності, вироблення умінь збирати та узагальнювати інформацію, інтересу до творчих завдань; -   формування соціальних компетентностей: відчуття себе як частин колективу, вміння спілкуватися з друзями, знати правила культури поведінки, відповідального ставлення до своїх обов’язків; -  формування здоров’язбережувальних компетентностей: володіння навичками особистої гігієни та самообслуговування, зацікавленості у регулярних заняттях фізичною культурою.          Школа ІІ ступеня:   - формування пізнавальних компетентностей: загально предметних та предметних компетентностей на рівні Державного стандарту, оволодіння технологіями критичного мислення, розв’язання проблемних завдань та нестандартних ситуацій, оволодіння культурними та духовними цінностями українського народу та світовими надбаннями; - формування особистісних компетентностей: уміння проаналізувати властивості свого характеру, порівнювати суб’єктивне й об’єктивне уявлення про себе; оволодіння здатністю самокритики та самореалізації; -  формування соціальних компетентностей: здатності до вибору спецкурсів, факультативів, профілю подальшої освіти; вміння співпрацювати з різними людьми, брати відповідальність за індивідуальну та групову діяльність, володіння навичками етичної та правової поведінки; - формування самоосвітніх компетентностей: осмислення потреби в саморозвитку, готовності до постійного навчання, оволодіння прийомами та формами самоосвітньої діяльності; свідоме застосування знань в умовах швидких змін; -   формування усвідомленого ставлення до свого життя і здоров’я; відмова від шкідливих звичок, усвідомлення престижності бути здоровим фізично і духовно, уміння діяти в екстремальних ситуаціях.         Школа ІІІ ступеня:   - формування пізнавальних компетентностей: знань, умінь, навичок на рівні Державного стандарту, володіння технологіями розв’язання ситуативних та проблемних завдань, творчого проектування, виконання дослідницької роботи, знання культурних та духовних цінностей українського народу та світу; -  формування особистісних компетентностей: здатності усвідомлювати власну унікальність і реально оцінювати себе, вироблення прагнення до особистісного самоврядування, здатності до самокритики та самореалізації; - формування соціальних компетентностей: орієнтації на успіх і життєву перспективу, свідомого професійного самовизначення, здатності до самостійного прийняття рішень, вміння працювати в команді; усувати конфлікти протидіяти соціальному тискові; -  формування самоосвітніх компетентностей: здатності до саморегульованого набуття знань та вмінь; вільно орієнтуватися в різних джерелах інформації, аналізувати й контролювати власну діяльність, брати участь у дослідженнях, мати досвід написання наукових робіт; - компетентне ставлення до свого здоров’я: прагнення до фізичної досконалості, здорового способу життя, ставлення до здоров’я як найвищої цінності, володіння навичками першої медичної допомоги, знань дій у надзвичайних ситуаціях.        Концепція  визначає пріоритети розвитку навчального закладу, окреслює механізми реалізації проектів, які є складовими концепції, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.  
Орг-навч: 
 
Розглянуто і схвалено                                                                                                                                                                                            Затверджено
педагогічною радою                                                                      Наказ №___ від_________2015 р.
Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3                                       Начальник відділу освіти 

Конкурс демотиваторів "Кинь курити і стань переможцем"

 

У більшості країн світу в третій четвер листопада відзначається Міжнародний день відмови від паління. З нагоди відзначення Міжнародного дня відмови від паління 17 листопада на базі міського центру дитячої та юнацької творчості серед навчальних закладів міста було проведено конкурс демотиваторів «Кинь курити і стань переможцем». В якому при приймалу участь і стали переможцями.

АКЦІЯ "Годівничка"

На вулицях панує чарівниця-зима, падає блискучий сніжок, одягаючи все навкруги у білі шати. Люди вдягаються у теплі речі та взуття. Тварини лягають спати або ж рятуються приготованими осінню запасами. Деякі птахи відлітають у теплі краї, а от доля міських птахів багато в чому залежить від доброти та милосердя людей.

З Україною в серці!

З Україною в серці!

З Україною в серці!

З Україною в серці!

З Україною в серці!

Сторінки